dijous, 17 d’abril del 2014

Jugant amb l'exposició



Fa uns dies, vaig llegir un article molt interessant al blog d'en Javier Alonso, on parlava de com obtenir uns resultats del tot diferents, tot interpretant l'exposició d'una manera poc convencional. Al dia seguent, em va faltar temps per agafar la càmera i sortir a fer les primeres proves. 

La foto que avui us presento la vaig fer a la riera que tinc al costat de casa, de fet arribar al lloc no em va portar més de 10 minuts a peu. Un cop allà, vaig seleccionar un parell de flors que estiguessin ben aïllades, i em vaig esperar una bona estona a que el sol la il·luminés mentre el fons seguia fosc, de manera que aquest n'és el resultat.

3 comentaris:

Eduard Marquès ha dit...

Realment el fet d'aïllar la flor li dona una tercera dimensió. Molt bon resultat

Miquel Jover ha dit...

Merci per comentar, la primavera dona molt de joc per fer macro, amb l'avantatge sense haver-se de moure gaire per trobar bons motius. Salut!

Anònim ha dit...
Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.