dimarts, 2 de gener del 2018

Margallons a l'alba

 Canon EOS 6D, Tamron 15-30 mm f/2.8 @ 15mm, ISO 1600, F11, 4''

El margalló és una de les plantes més emblemàtiques del massís del Garraf, i per als que venim del nord del Llobregat ens pot arribar a sorprendre la gran abundància que arriba a tenir en alguns llocs. De fet, el Garraf marca un dels límits de la distribució d'aquesta espècie, i més al nord només es troba en un sol punt, segurament plantat antigament, al massís del Montgrí.

Aprofitant una de les últimes tempestes fortes que hem tingut per aquí em vaig acostar a aquest racó, amb la intenció de captar aquestes plantes amb un mar embravit, una imatge molt diferent del que estava acostumat a veure. Quan vaig arribar al lloc un fort vent em va impedir captar la vegetació del primer pla sense moure, i constantment havia de netejar la lent de l'objectiu per l'aerosol marí que arribava fins aquí.

  Canon EOS 6D, Tamron 15-30 mm f/2.8 @ 15mm, ISO 200, F11, 0,6''

2 comentaris:

Eduard Marquès ha dit...

Que quedin mogudes no em desagrada, al contrari, és la millor manera de fer veure la força del vent d'aquell dia que al Empordà teníem mar quasi plana. Prepara't per aquest cap de setmana, diuen que entrarà el llevant!!!! quines ganes que tinc que plogui de veritat. Una abraçada

Miquel Jover ha dit...

Ostres, doncs llavors potser m'acosti cap a l'Empordà. Esperem que plogui de debò, que fa una falta... una abraçada!