dissabte, 16 de febrer del 2013

Cala Vallpressona 2.0

Un punt de llum
Canon EOS 5D, Tamron 17-35 f2.8-4 a 17 mm, trípode, filtre ND invertit de tres passos
0.5'', f/16, ISO 100
 
Porto ja unes quantes setmanes que no tinc gaire sort amb les llums. Quan la feina em deixa sortir, els matins són força grisos o sense núvols, i quan la llum acompanya és la feina la que no em deixa sortir.

Fa uns quants dies vaig tornar a la cala Vallpressona, amb els esculls de Congagats com a objectiu. Tot i que des de casa els núvols semblaven anunciar una sortida de sol espectacular, a l'arribar a lloc el cel estava ja gairebé ras i sense gaires possibilitats, o sigui que vaig decidir quedar-me a la mateixa cala i estalviar-me tot el camí de grans roques que s'ha de fer per arribar als esculls.

Albada a Vallpressona
Canon EOS 5D, Tamron 17-35 f2.8-4 a 17 mm, trípode, filtre ND de tres passos
13'', f/16, ISO 100

 Albada a Vallpressona 2
Canon EOS 5D, Tamron 17-35 f2.8-4 a 17 mm, trípode, filtre ND de tres passos
0.8'', f/11, ISO 400

A mesura que s'anava acostant el moment de la sortida del sol, els pocs núvols que hi havia s'anaven fent més espessos. Semblava que finalment el matí no seria del tot improductiu. Al final, el sol va acabar fent acte de presència i va permetre fer alguna cosa més o menys salvable.
 
 S'hora blava
Canon EOS 5D, Tamron 17-35 f2.8-4 a 17 mm, trípode, filtre ND de tres passos
2.5'', f/16, ISO 200

 
Sol estrellat
Canon EOS 5D, Tamron 17-35 f2.8-4 a 17 mm, trípode, filtre ND invertit de tres passos
0.5'', f/16, ISO 100

8 comentaris:

Fran ha dit...

A vegades el temps pinta txungu i després resulta que la cosa s'acaba pintant, t'ha quedat força bé...
Un saludo :-)

Xose Casal ha dit...

Buena serie, las dos ultimas me gustan mucho
saludos

Miquel Jover ha dit...

Gràcies Fran, almenys no me'n vaig anar amb les mans buides. Salut!

Miquel Jover ha dit...

Gracias Xose, por pasar y opinar. Un saludo!

Esther Bahi f o t o g r a f i a ha dit...

Em quedo amb la última.
La teoria diu:"Si hay que ir se va" :) per que mai saps com despertarà el dia i en un moment canvia tot.
Salut.

Miquel Jover ha dit...

Merci Esther! Fa temps que tinc clar que no em perdo una bona sortida de sol, només pel fet que no pinti bé a primera hora... com bé dius tot pot canviar en molt poc temps.
Salut!

Sussss ha dit...

Nen, quin tros de foto has posat de capçalera, vols dir que no es massa quadrada? a mi m'agraden més allargades, com el meu blog, jeje.

Miquel Jover ha dit...

Potser si, pero en el moment de posar-la no en tenia cap que quedes bé tan allargada... algun dia aviam si la canvio, jejeje.
Salut!!