diumenge, 27 d’octubre del 2013

Inici de la temporada

 
L'onada
Canon EOS 5D, Tamron 17-35 f:2,8-4 a 17 mm, filtre degradat de tres passos, trípode
0,5'', f/8, ISO 100

Amb l'arribada de la tardor, tornen les bones llums i marxa la gentada de les cales de la Costa Brava. A més, el nivell de feina m'ha baixat una mica, cosa que sempre és d'agraïr. Per tant, toca agafar la càmera un any més... a veure que em depara aquesta nova temporada.

La foto d'avui és d'una sessió de fa algunes setmanes, a la zona del cap de Begur. De fet, és l'única mig aprofitable de totes les que vaig fer aquella tarda. Això si, just després de fer-la vaig haver marxar ben ràpid, ja que al cap de pocs segons el lloc on estava va quedar inundat per l'onada que es veu a la foto.

3 comentaris:

Sussss ha dit...

Pero hijomiodemiarma, on et fiques!!! amb els penya-segats que hi ha a la zona per fotografiar sense mullar-se (però despentinant-se això si, sempre bufa vent)
:-)
Aquestes pedrotes negres em fan pensar en una cala molt fonda... Ho he endevinat?

Miquel Jover ha dit...

Mmmmm.... doncs la cala si que era mooolt fonda, pero no sé si es la que estas pensant. La nostra intenció era anar a la illa roja, pero ens vàrem confondre de camí i vàrem acabar aqui ;-)

Jordi Amela ha dit...

Jo també sempre acabo moll, aixó que vaig comprar-me unes botes precisament per no acabar així.
Salut!