dijous, 4 d’agost del 2011

La meva primera Vía Làctia de l'estiu

 Vía Làctia i contaminació lluminosa des del cap Norfeu (península del cap de Creus)

Aquest any està fent un estiu molt atípic... la majoria de les nits han estat més o menys tapades de núvols o amb pluja (almenys als voltants de Girona). I les poquíssimes nits que hem tingut un cel dels bons, no he pogut sortir per raons de feina. Ahir, però, em vaig decidir a provar sort al cap Norfeu, aviam què sortia. El resultat, doncs alguna foto mediocre, i poca cosa més. Aquesta d'avui és una de les que es salva una mica, sense ser cap gran cosa. La calitja que hi havia no em va permetre fer gaire res més, i això que just en aquell moment és quan vaig tenir més visibilitat.

Quines ganes de tenir un cel ben transparent i sense lluna!!!!