dissabte, 14 de gener del 2012

Tercera sessió a Calella

Fa uns pocs dies vaig tornar a les roques d'entre Sant Pol i Calella a fer més marines. Aquests dies m'estic aficionant a aquest tipus de fotografia, això d'anar entre les roques mentre vaig esquivant les onades, no té preu. Aquesta vegada la mar estava molt més calmada que els altres dos dies, per tant em vaig poder acostar molt més a l'aigua sense risc de mullar l'equip. I el cel, quasi sense núvols, per variar.

Just arribar, la poca llum que encara hi havia em va permetre fer exposicions força llargues, on es veiés l'efecte "seda" de l'aigua. Aviat, però la llum es feia més intensa i vaig haver d'escurçar el temps d'exposició. El cel, tot i la falta de núvols, tenia uns tons preciosos que es reflexaven a l'aigua i anaven canviant amb el pas dels minuts.


Després d'haver experimentat amb aquestes roques, i amb el sol a punt de sortir, vaig anar cap a unes altres roques properes que formen un petit passadís per on entren les onades. Un lloc impossible de fotografiar en dies de temporal de mar, a no ser que un vulgui convertir-se en menjar per als peixos.


Sembla que per la propera setmana s'esperen algunes pluges (i per tant, núvols!). Aviam què tal va la cosa.

2 comentaris:

Sussss ha dit...

Aaaggghhh
Hauria d'haver vingut!!! vaig pensar en venir, però m'he quedat a la vessant nord empitant ocells. Qui em manaria fer-ho?

Snif...

Miquel Jover ha dit...

Jejejeje, a la propera ja ho saps, cap a la vessant sud!

Salut!